Summa sidvisningar

fredag 2 oktober 2009

Helg =)

Nu är de fredag o helg! =) skönt! Jag har varit på jobb sökar runda idag! var ut här i Gävle o sökte 5 jobb sammanlagt. Hoppas jag får nått napp snart!.
H var med o var min personliga chafför :p hade ju kunat kört runt själv men ja han ville ju med till sist så =) Sen åt vi lunch på stan o va hem en sväng till T.
Sen har jag hunnit snygga till lite här hemma oxå =) nu ska här lagas mat snart.. men innan jag kan laga nån mat så måste "diskmaskinen" sätta fart.. hehe.

I morron är de fest här i Gävle =) kul att de är fest på hemma plan för en gångs skull!. Ser framemot det!.
På söndag ska vi ha en mini släkt träff hemma hos mamma, eller mini o mini, vi är ju inte en så stor släkt egentligen o de är väl egentligen bara 1 som kommer fattas på söndag. Ser framemot att åka dit oxå o på vägen upp få se Hälsingland i sin höst klädnad! =) de är ju inget landskap som slår Hälsingland! Lyssna på låten Hälsinge vind med Engmans kapell vettja! de beskriver hur underbart de är hemma i Hälsingland!. Låter som jag längtar hem antar jag o ja de gör jag oxå! mer eller mindre jämt, visst de är bra här oxå men inget slår Hemma! :)

Nä nu kanske jag ska sätta fart på "diskmaskinen" hehe. =)

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Tack för att ni kom igår! Ja, vi är en liten släkt och har desto större anledning att vara rädd om den lilla släkt vi har. Det var kul att träffa er allihop igår. Synd inte Lars skulle stanna längre för då hade jag velat behålla honom här nån dag extra. Men det var kul den stund vi fick träffas allihopa.
    Kram.

    SvaraRadera