Summa sidvisningar

måndag 7 september 2009

Datorn fungerar!! MIN dator fungerar!!!!

Vilken lycka! Min dator fungerar! H har lagat den!! hoppas de håller nu!! O va glad jag är! som jag har saknat min dator o mina grejjor på datorn!. Såå glad! :0)

Har nyss ätit, spagetti o köttfärsås o grönsaker - GOTT! lyckades riktigt bra den här gången =)
I fredags var vi till falun o hjälpte H´s syrra o sambo att flytta, sov kvar till lörda sen så åkte vi på ikea. Söndan spenderade vi med min familj o vänner =) hade en kanon söndag!

Mommo o moffas katt Mecko är försvunnen sen en vecka tillbaka! :( han försvann i Granäs vid deras stuga o har inte synts till sen dess. Så ser någon en vit katt med röd svans o en röd prick vid sitt högra öra så säg Till!! Han är saknad!! Hoppas inget hänt honom men antagligen så har det väl de =( nån har väl ätit upp han :( de finns ju mycket vilt där ikring så.

Idag har jag äntligen fått iväg papprena som jag sutit o fixat med i ett par veckor nu.

Nu ska jag njuta av Min dator!!

Ha en bra måndags kväll allihopa!

1 kommentar:

  1. Nu hoppas jag att din dator fungerar länge till men du kanske ska börja lägga undan nån hundring i månaden iaf för att ha en början på en ny dator då den gamla inte vill längre. Men njut nu av din dator och så hoppas vi den hänger med länge än.
    Hoppas inte Linn läser din blogg för jag har inte berättat för henne om Mecko än....
    Kram.

    SvaraRadera