Summa sidvisningar

måndag 21 september 2009

Så otroligt tråkigt!?

Tråkig vardag? ja jag vet inte, emellan åt känns de så , de är ju inte kul precis att gå hemma o vara arbetslös.. jag donar o fixar o bakar i grejjar om dagarna bara för att ha nått att göra, kan inte bara sitta stilla även fast de är skönt ibland oxå!.
Nyss så serverade jag H nykokt kaffe o negerbollar som jag nyss slängde ihop. Skulle vilja gå ut o gå idag oxå men känner mig lite små klen o kallsvettas Lite så jag får nog låta bli med de idag. Annars idag har jag dammat, duschat blommor, städat lite, lagat mat o lagt in bilder på bilddagboken. O pratat med Te.... i telen 2 gånger oxå. Känner mig ganska nöjd med min dag!
Kom att tänka på de, man kankse skulle försöka få praktik på ett bageri eller ett konditori!? hm.. ja de tåls att fundera på.

Nä nu ska jag hitta på nått annat.

Ha en trevlig månda kväll!.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du kände dig nöjd med allt du fick gjort igår så du kunde slappa lite sen.
    Vore nog inte helt fel för dig att praktisera på ett bageri eller kondis. Du som gillar att baka och göra fina tårtor och så.
    Hoppas du mår bättre idag än vad du gjorde igår när du kallsvettades och kände dig klen.
    Idag har jag varit och badat och sen var jag till Irma och gratta henne i efterskott på 60-års dan. Mer än så har jag inte gjort idag.
    Kram.

    SvaraRadera