Summa sidvisningar

fredag 25 september 2009

Fredag kväll!

De är fredag kväll! skönt! H lagade mat ikväll!! gott var de, kyckling o bulgur o ett glas vin!, var ett bra tag sen jag drack nå alkohol haltigt sist.. hehe de känns.
Idag har vi vart på stan o kikat o fikat, sen med A till valbo o kollat på en massa trådlösa nätverk (skit kul) notera ironin ;) men de var kul att träffa folk o så iaf =)

I morron ska vi rida =) ska bli jätte kul!
Jag hoppas att vi kan dra ihop en tjej kväll snart! va säger ni? Tezz? hemma hos dig kanske?
tezz har iaf en ny blogg som jag försökt lägga in på blogg bevakinge eller va de heter men de går inte men om nån vill läsa hennes blogg så är de iaf: www.sweettezz.blogspot.com

Nu ska jag kanke spela lite guitarr hero med H... han vill de så ja läre väl va snäll o göra de då ;)

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej.
    Jag vill vara med på tjejträff :) Det var ju så himla längesen sist vi träffades.

    Kram

    SvaraRadera