Summa sidvisningar

onsdag 23 september 2009

Äntligen!!

Greys anatomy börjar ikväll!!! eller de är väl repriser men ändå! Äntligen! kl 21 bänkar jag mig framför tvn o änker inte gå därifrån förns de är slut vid 23 tiden =) sen nästa vecka är de nya avsnitt o jag får min sköna lugna timme i sängen framför tvn för mig själv igen! skönt med lite egen tid! =)

Idag har vi fått nya backar i garderoberna! Tråd backar!! nu håller de nog o vilken ordning de kommer att bli! Så skönt!
Annars idag har jag torkat golven o plockat in i garderoberna igen. Handlat en sväng har jag hunnit med oxå!

Nä nu måste jag fixa käk! lax o hemgjord potatismos blir de idag!

Ha en bra kväll o ett tips: kolla på greys anatomy =)

1 kommentar:

  1. Gött med lax. Inte tycker jag att sill är fattigmat heller så det så.
    Klart att det är du som ska ta initiativ för att nåt ska hända. Alla är ju van att du gör det så de bryr sig inte.
    Vi åt panerad torsk, stuvad spenat och potatis igår. Idag blev det kyckling med äpple och rökt skinka (hitta recept på nätet) och jag blev så paff då Christer tyckte att det var gött... han som inte brukar gilla kyckling! Kul!
    Kram.

    SvaraRadera