Summa sidvisningar

måndag 14 september 2009

Nöjd med mig själv!

Idag har jag : Bakat bröd (rosen bröd) städat lite, gått ut o motionerat, lagat mat o pluggat! Känner mig rätt nöjd med mig själv o vad jag åstakommit med den här måndagen.
O så när vi sitter o äter säger H: Vi måste ju ta till vara på de fina vädret!! ja säger då de karlar!! då ville han ut. Men nu tänker jag göra kväller, en dusch sen så ska jag lägga mig i "min" soff ände o kika på tv. De börjar ju nå nytt program ikväll om nå svenskor som gift sig med rika män i hollywood =) hehe o jag har ju sett reklamen så jag måste kolla o se om de kan va nått att se på.

Nä nu skriker duchen: Elliella elliella kom hit o ducha!! HAHA HAHA HA ;) Jag ska sätta fart mot duchen o sen på med morgon rocken o en filt o mysa ner mig framför tvn.

Hoppas ni alla haft en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar