Summa sidvisningar

torsdag 16 april 2009

Få nått gjort idag!?

Är slut i kroppen idag, tror gårdagen i Bollnäs tog på krafterna, sen att jag var för dåligt klädd hjälpte nog inte heller direkt. Jag ska försöka få nått gjort idag har jag tänkt men än så länge har jag inte hittat orken att ta mig upp ur soffan o göra nått vettigt, kanske beror på att jag känner mig ansträngd i luftvägarna.
Igår var jag som sagt i bollnäs med mamma o syrran, Vi Handlade underkläder som syrran ska ha på sin studentbal! de gick riktigt fort att hitta dem (de hade ja inte väntat mig) så vi kikade i lite affärer o fikade sen på krokanen. Jag hann träffa G,T o L... lite oxå innan jag åkte hem. Men nu tycker jag de är på tiden att nån kommer ner o hälsar på mig/oss. Nog för att jag inte har nått emot att åka uppåt då o då men de är alltid trevligt att få främmande, o så tycker jag ju om att baka så vem vet de kankse står en nybakad kladdkaka här o väntar om du kommer o hälsar på ;)
Fundrar på att beställa klipp tid nu... hm... ja spara långt hår eller klippa de lite kortare!? hm.. hehe ja de är frågan. Vilket I lands problem ehh hehe.

Nä nu måste jag gå på hemliga huset ;) hehe frächa till mig lite!

Trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Den 24 vill vi nog ha något av det du bakar... :-) Kanske kommer i bil med gubben och Lusen. Om det blir bara Lus och jag tar vi tåget.
    Kram.

    SvaraRadera