Summa sidvisningar

tisdag 7 april 2009

Tisdag.

Idag är de grått väder :/ men de kan ju inte alltid vara fin väder som igår =) Då satt jag o Mizzie ute på balkongen o myste o solade, ja iaf jag solade, jobbade på fräknarna till påsk ;)
Idag ska vi tvätta o dona lite.. har lite ont i huvet oxå o är lite små trött.


I helgen var vi o hälsade på J som har flyttat och så var vi till G, L o T oxå sen åkte vi till mamma o C i Järvsö. De va skönt o roligt att träffa nära o kära.

I morron ska jag till Alfta o hjälpa m o m med diverse förberedelser inför påsken och så ska jag kika in hos brorsan en sväng oxå eftersom han fyller ju år!.

Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Igår hade vi gråväder men idag lyser solen hos oss efter en dimmig morgon. Men det blåser så det är lite kallt att sitta ute. Jag ska snart sätta mig ute och jobba på fräknarna också. Behövs ju då man ska vara påskkäring. :-)
    Kram.

    SvaraRadera