Summa sidvisningar

tisdag 21 april 2009

Tisdag.

Tvättar idag :/ suck ett nödvändigt ont eh hehe. Men de blir riktigt skönt att få lite rena kläder sen.
Känner mig lite "vissen" idag, dock så känns de bättre än igår. Men jag kan ju inte vara på topp varje dag heller.
Skulle behöva komma ut o göra något roligt. Någon som vill ta en fika nån dag? här i Gävle alltså!
Sitter o lyssnar på musik nu, spotyfi. Vilket kanon ställe! sök på vilken musik som helst o den finns där, ja de mesta iaf =) slog på och fick fram The Corrs som jag lyssnade mycket på när jag var liten, och de är fortfarande bra! Jag liksom.. hehe. Lite irlänskt med en blandning av rock o pop, kan de bli bättre!? *Njuter* mm. Jaja snart måste jag gå till tvättstugan igen.
Tänker vara lat ikväll o äta korv med brö till middag! orkar o har ingen lust att laga nån mat.
Ikväll blir de tv, Desperate housewifes.

Ha en trevlig eftermiddag.

1 kommentar:

  1. Känner du nån som vill ge bort en inbjudan till Spotify så ge dem min mailadress. :-) Jag har lämnat mailadressen på deras sida och hoppas på tur men det kan ju dröja eller inte komma alls. Vet inte om jag har lust att göra reklam för Bingo bara för att få Spotify men i värsta fall så gör jag det.
    Kram.

    SvaraRadera