Summa sidvisningar

onsdag 22 april 2009

Onsdag.

När man går hemma och är arbetslös så ser man fram emot "små" saker. Som jag till exempel som ser förväntans full fram emot greys anatomy ikväll, de blir liksom dagens höjd punkt. Lite vrikat kanske men ja så är det.
Fick svar från ett jobb jag sökt idag, jag fick inte jobbet och de hade varit ca 895 sökande!! och jag var sökande 834 eller nått sånt. HM hur lyckas man få ett jobb när de är så många man har att konkurera med!? någon som vet?

Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Det är bra att lära sig att det finns guldkanter på "små" saker i vardagen. Att kunna se fram emot en liten guldkant gör vardagen lättare att uthärda.
    Just nu ser jag fram emot Gävleresan i morgon och det är en STOR sak i min vardag. Det blir tåget ner för C har inte tid nu att åka. Jag tror han snabbt vill bli klar med utsidan borta i Rödmyra för sen ska här byggas carport och lillstugan ska nog rivas för vi ska tömma den på det som inte ska vara kvar så nu gäller det att packa upp så mycket som möjligt. Blir uppackning för mig idag - ingen städning.
    Vad rosa det blev härinne. Jag blir pigg av att komma in här.
    Kram.

    SvaraRadera