Summa sidvisningar

tisdag 14 april 2009

Tisdag.

När karln kommer hem från jobbet och efter ett tag säger att han tycker vi ska städa gästrummet, då säger då inte jag nej inte! hehe man läre ju passa på när lusten finns!
Annars idag har jag lapat sol mellan vändorna till tvättstugan. Så värst varmt är de inte direkt om man inte sitter i solen o tydligen enligt H så va de frost i morse så han fick skrapa rutorna!
Nu ska jag snart till o laga mat, de blir spagetti o köttfärssås sen ska jag ut o gå! har legat för längen på lat sidan nu med motionen. Jag hade bra pli på mig själv innan jag stukade foten sen gick de neråt o sen lite uppåt o så ner igen med den plin! men nu ska jag få pli på mig själv igen o jag kan ju inte direkt skylla på att de är dåligt väder heller när solen skiner ute!
I morron ska jag nog åka till Bollnäs o följa med mamma o syrran o kolla på underkläder till syrran som hon ska ha på balen. Hoppas de är fin väder i Bollnäs i morron så kankse man kan ta sig en liten glass o sita ute o mysa! =)

Nä nu ska jag börja med maten så jag kan ut o gå innan allt bra på tvn börjar!

Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar