Summa sidvisningar

fredag 24 april 2009

En underbar dag! =)

Idag har jag haft de jätte trevligt och roligt! Mamma, L och T kom hit!. L skulle prova bal klänningen och sen så åkte vi hem till oss och fikade blåbärspaj som jag gjort. Efter fikat åkte vi till valbo o kikade i affärerna och mamma var snäll och bjöd oss alla på mat på ikea. Syrran o jag skaffade oss ett varsit par sol glasögon och brorsan köpte en vägg hylla.
Köpte jordgubbar idag oxå! 10 kr st för 500g! de är ju spanska eller nått men de är ju jordgubbar iaf! MMMMMM. Så nu sitter jag o äter jordgubbar! Fick en låa av mamma oxå så jag har 1 liter "gubbar" i kylen oxå =)
Dagen har varit helt underbar med trevligt sällskap och riktigt fint väder!
Tack Mamma , L och T för en super kanon underbar dag med er! Å morsan! tack för "gubbarna" ;)

Kraam på er allihopa!

1 kommentar:

  1. Tack själv för en trevlig dag!
    Såg att du skrivit på alftamål. :-) Jag antar att du bara glömt ett d men det gav mig ett leende nu på morgonen.
    Nog är det härligt med vår men jag får nog fortsätta med stängda dörrar och hålla mig inne även idag. Allergin är bättre nu men jag vågar inte riskera att bli som igår. Har en RÖD näsa idag.
    Kram.

    SvaraRadera