Summa sidvisningar

fredag 3 april 2009

Go morron!

Fasiken va morron pigg ja börjat bli! Vakna tio i åtta o kunde inte somna om! H ligger fortfarande o sover, fast han har börjat bli morgon pigg han oxå. Men han kanske struntar i fixandet idag.
Idag har jag tänkt att vi ska till ams på jobbchansen, man kan ju hoppas att man får chans på ett jobb man hittar där, men idag var de inte så mycket men men. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra i helgen. Borde leta tag på presenter snart till Brorsan o Lo.. men brorsan vet jag ju egentligen vad jag ska köpa åt redan.
De ser ut som de blir riktigt fint väder idag! igår va de 14 grader varmt ute!! nu är det 12 i solen tror jag.
Borde gå o klippa luggen oxå... frågan är om man ska klippa allt på en gång! o sen inte klippa sig förns strax innan ja fylller år kanske. Har tänkt att spara ut håret så de blir långt. Hoppas jag har tålamod med de då eh hehe.
Har tänkt åka hem till mamma nån dag oxå. Till veckan kanske.
Nu ska jag gå o durcha o käka frukost!

Ha en trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Ja det var värst vad du är tidig med en blogg t.o.m.
    Att åka till mamma låter bra, tycker jag.
    Hoppas ni hittar bra jobb idag som ni får också.
    Kram.

    SvaraRadera