Summa sidvisningar

måndag 13 april 2009

Påsk helgen.

Nu är vi hemma igen efter en underbar påsk helg i Alfta o Bollnäs. Åkte upp i fredags o gick på födelsedags fest hos brorsan. Vi sov hela helgen hos mormor o morfar, fick låna deras lägenhet eftersom de va i stugan i Granäs. Dit åkte vi på Lördan (till Granäs alltså) o åt påsk midda, de va kanon väder ute o mysigt hade vi! jag njöt i fulla drag. Jag o syrran satt ute på snön o solade lite o kikade på skoter åkarna som kom o körde förbi. På kvällen åkte vi till jocke på fest o sen åkte vi ner på sport in. Söndan åkte vi hem till G´s mamma där G med familj va, och gratulerade Lo.. som idag fyller 2 år. Han fick en bil som man kan åka runt på av oss. Tror han tyckte om den. Idag klev ja upp i tid för att hinna snygga till både mig o lägenheten innan vi skulle åka hem igen innan m o m hann komma hm men de åkte hem lite tidigare för de regnade så mycket så Mizzie (katta) som vi haft med oss fick träffa sin "bror" Mecko då de han komma hem innan vi åkte hem. De gick o nosade varan där bak :S som moffa sa: Va har du ätit... o med de syftade han på att de luktade va den andra ätit men så är de nog inte tror jag utan de känner väl igen varandra på lukten ehh hehe.
Jag har haft en super skön helg och de va tråkigt att åka hem igen.
Nu har vi ätit kina mat o kollar på tv osv.
Har lagt in bilder från helgen på www.elliella.bilddagboken.se så gå in o kika om du känner för de.

Ha en trevlig annandag påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar