Summa sidvisningar

måndag 20 april 2009

Måndag.

Då var de måndag igen!
Idag har jag vart till frissan =) de vart rätt bra fast lite för kort men de växer ju ut igen. Sen cyklade jag till ams o lämnade in en ansökan till gästrikelärling.
Annars idag har jag vart en sväng till dollar o ica o lagade nyss stuvade makaroner o falukorv.
Ska plocka lite här o snygga till lite oxå.
På fredag kommer mamma, L o C hit för L ska prova sin bal klänning, de ser jag framemot.
Fick en fråga vad jeans tights är, o de är thigts som ser ut att vara jeans typ fast de sitter åt.

Nu ska ja snart snygga till här.

Trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. Inget för en gammal käring då antar jag... men kanske för din lillasyster? Hm. Visa dem för henne, ja, jag vill också se. Vem vet... :-)
    Kram.

    SvaraRadera