Summa sidvisningar

måndag 26 september 2011

Mat och bak blogg

Jag har startat en mat och bak blogg "I Elliellas kök" heter den och du hittar den på ielliellaskok.blogspot.com :)
I den tänkte jag dela med mig av recept och lite tips.
Har denna vecka börjat med lchf mat.. veckans matsedel består bara av lchf, men jag tänker inte enbart äta allt enligt lchf utan de blir vanliga mackor och the osv till frukost. Liten mjukstart så får ja se om jag fortsätter med mer och striktare lchf mat sen :)

Idag har jag haft en såndär dag igen.. så idag ler jag riktigt stort!
Satt och funderade om jag skulle ut och promenera lite oxå men jag har faktiskt ingen ork och lust till de ikväll.

Hur har eran dag varit?

1 kommentar:

  1. Du får LE ofta nu för tiden tycker jag. :-) Tur att du ler istället för att gå upp i limmningen.
    Kram.

    SvaraRadera