Summa sidvisningar

tisdag 4 oktober 2011

Facebook som de var förr!

Var dag stör jag mig lite mer på hur facebook ser ut idag! Krångligt omständigt och tråkigt! Någon som håller med mig!?
Nä ge tillbax gamla facebook säger jag!

Helgen har spenderats hos <3. En rätt lugn helg, med lite fotboll och en liten promenad med kameran i handen i Boulogneskogen :) mysigt! De enda jag saknar sen jag bodde i gävle är faktiskt boulogneskogen.. sen visst bor de ett par däri närheten som jag saknar att umgås med mer oxå men vi ses ju ibland iaf! :)

Idag ska de vara kanelbullens dag har jag hört! och åh va jag hade velat hinna baka en massa bullar innan jobbet och tagit med! :) men nu donar jag här hemma med en massa annat.
På lördag ska jag iväg på en kul grej med bästa vännen T. Spännande och en anning nervöst! :p

Ibland stavar jag rätt kasst här på bloggen och förövrigt oxå egentligen.. ingen expert är jag på att stava, måttligt begåvad som de flesta andra men mina stavfel beror till mesta dels på slarv och att jag skriver för fort och kommer åt fel tangenter på datorn.. Något jag försöker bättre mig på!

Nu är de bara 3 dagar kvar till helg! :)

1 kommentar:

  1. Jag har börjat vänja mig vid nya fb faktiskt och det finns en del man kan göra för att få till det lite bättre men det kan jag visa dig när du kommer hit nästa gång.
    Tur du inte bakade en massa bullar och tog med dig när ni nu blev bjudna på bullar.
    Kram.

    SvaraRadera