Summa sidvisningar

lördag 17 september 2011

12 dagar

Go morron härliga lördag! :)
I 12 dagar har jag legat inne och huttrat, svettats och snorat.. NU tänker jag sluta med detta!
Under dessa 12 dagar har jag funderat mycket på ja vad som helst.. Men framför allt va tråkigt de är att bara ligga hemma i soffan.
Men de verkar ju inte bara vara jag som haft denna jävulska förkylning.. eller kanske man ska kalla de influensa!? Ja skit samma.. Önskar ingen denna influensa.
Men skulle du råka utför den så har jag några tips på inköp :P
Vanlig nässpray, Renässans plus+ (saltlösning spray), alvedon, bafucin, Glass och blåbärssoppa!

Under dessa 12 dagar har jag sett hösten komma.. usch.. vill jag verkligen gå ut? eller kanske ska jag gå i ide till mars nått tag!? hehe.. jo ut vill jag.. andas frisk luft och träffa folk! Känner mig rätt översocial för tillfället.

I em/kväll nått tag kommer T hit :) Längtas! blir en kort helg att ses då jag tänkt försöka jobba i morron.. Hoppas rösten håller och att luften räcker.
Men med denna korta helg så får vi väl se framemot nästa helg ist :)
Ikväll blir de mys kväll med film och kanske en liten paj!.

Var in på kakburken igår för jag hade äntligen bestämt mig för att investera i ett såntdär start paket för nästan 2000 spän.. Men så va de slut i lager :( suck.. allt jag ville ha var slut i lager.. så de kan ju inte ha varit meningen att jag skulle införskaffa mig dessa saker nu!?
Jag får väl hålla lite koll och skynda mig att beställa då de åter är i lager.

Jag är en såndär person som alltid har ytterdörren låst.. Man vet ju aldrig vem som kanske bara får för sig att komma in.
Så igår när jag skulle kolla så att jag verkligen hade låst dörren innan jag skulle lägga mig strax efter 22.00.. så för en gångs skulle så hade jag inte låst och dörren gick upp.. Precis då kommer en av grannarna upp för trappen och ska in i sin lägenhet.. då stänger jag min dörr och 1 sek senare ringer grannen på.. då jag inte alls känner honom så kikar jag i kik hålet och ser att han bara ringde på sen gick tillbaka till sin dörr.. jag struntar i vilket och går in i vardagsrummet.. då gör han samma sak igen! Bara för att jävlas antar jag.. Suck.. har gamla gubbar inte bättre för sig!?
Jag bor då bland bra konstiga människor på den här våningen.. bara han bredvid som inte gjort/gör nå konstigt än. Men de andra två.. Den ena sitter och skriker och låter om nätterna och så den här då som bara ringer på för att jävlas.. Har folk verkligen inget bättre för dig!?
Kanske är dax att flytta!? Frågan är väl om folk är mer "normala" i ett annat lägenhets hus?

Borde kanske försöka göra något av denna dag.. komma ut lite.. känna solen på näsan medans den forfarande vill visa sig uppe :)
Kanske ge mig iväg till dollar en liten sväng!?

I vilket fall! Trevlig helg på er :)

1 kommentar:

  1. Ha en trevlig helg du med och samla kraft och ork efter influensan.
    Kram.

    SvaraRadera