Summa sidvisningar

torsdag 15 september 2011

Vit som ett lakan :(

I Sverige finns de ca 700 000 personer med astma enl Jag är en av dem, de är både jobbigt och väldigt besvärande att ha astma, speciellt vid såna här tillfällen då man blir förkyld som för mig är jävligt jobbigt rent ut sagt. I natt sov jag ca 3 timmar.. sen åkte jag till akuten då jag inte klarade upp min astma med de mediciner jag fått.. va på akuten i ca 2 timmar, fick syrgas x2 och beta predtabletter.. då trycket och andningen började lätta lite åkte jag hem.
Sov några timmar.. gick upp och "pudrade näsan" och såg mig i spegeln, Jag såg likblek ut!! Hade ingen färg alls i ansiktet :( vit som ett lakan, va tvungen att små skratta lite åt de.. ja menar va kan man göra då!? efter en liten stund så fick ja lite färg på¨kinderna iaf.. Men just nu känner jag mig inte ett dugg vacker. Men vem säger att man ska vara vacker då man är hemma och är dålen!?
Är du intresserad av att läsa lite om astma tryck då på länken ovan.






Men seriöst! de här börjar bli jävligt tråkigt.. har varit hemma i 7 dagar nu! 7 jävla dagar! Jag Vill jobba, diska och plocka hemma, Träffa folk!
Så ur less på de här nu. Och jag som är en rätt social person ja ni förstår ju att jag snart går bet på att vara själv hemma hela tiden utan att se någon annan levande människa.
Funderar på att bjuda hit nån.. ja borde väl inte smitta fortfarande!?

1 kommentar:

  1. Jag tror inte du smittar längre så du kan säkert bjuda hem nån nu.
    Du får försöka att få in länken till Astman i blogginlägget för det var intressant att läsa om astman. Tog länken du la ut på fb.
    Du kanske ska maila länken om astma till Jonas?
    Hoppas det ger sig med astman snart för dig.
    Kramk.

    SvaraRadera