Summa sidvisningar

fredag 16 september 2011

Du som läser..

Du som läser min blogg! Har du någon egen blogg?
Isåfall kan du väl skriva din adress i komentar fältet så kan jag gå in och läsa din blogg, har du ingen egen så kanske du har någon att tipsa om!? :)

Lite piggare idag! och nästan ingen feber alls :) Vågar jag tro att jag är ännu piggare i morron och att jag kommer orka jobba på söndag som jag så gärna vill!
Jag hoppas de iaf!
Var tänkt att jag skulle åka till <3 i helgen.. men då min andning inte är riktigt normal än och då jag fortfarande är lite klen så vågar jag inte ta bilen ända ner.. :/
Så <3 är snäll och kommer upp till mig ist i morron :) fotbollen går ju fler helger..
Han är snäll och omtänksam min karl!

Idag har jag tagit mig an disken.. och plockat lite när orken fanns! kan ju inte leva ocg gå runt i en skitig lägenhet hela helgen.. bara att se stöket gör en ju mindre pigg. Men nu ser de hyffsat ut här.. men de tog på krafterna att bara diska och små plocka lite.. jag har sovit 2-3 timmar på em.

Snart är de idol :)

Ha en trevlig fredag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar