Summa sidvisningar

lördag 10 september 2011

Prisad vare herr alvedon!

Tidigare i veckan så har jag varit hemma med feber osv osv.. sen igår kände jag mig äntligen pigg och tänkte åh fasen va skönt att bli frisk till lång helgen min och dessutom så ska de ju bli fint väder!
Igår va jag nästan hur pigg som helst.. Men idag.. hua.. vaknar med feber och feber värk i hela kroppen ;( fasen va de suger att ligga inne och va sjuk nu..på lång helgen i fin vädret! SUCK!
Men jag har världens bästa sjukskötare! <3 är här och pysslar om mig, fixat frukost och är nu nere på apoteket och köper diverse förnödenheter. Han är bäst helt enkelt! :)
Tog mig en alvedon tidigare... och nu prisar jag herr alvedon! nästan så jag känner mig frisk igen.. nästan.. Men de finns ju faktiskt de som har de värre än min förkylning.
Förhoppningsvis är jag mycket piggare ikväll och i morron så kanske ja orkar gå ut en sväng.

Igår när jag kände mig pigg och på G så tog jag med mig syrran ner på stan en liten sväng och fyndade skor! Jätte snygga men de har ihjäl mina fötter :/ Men vill man vara fin får man lida pin! och förhoppningsvis så går jag ju in dem :)

Hade helst sett att de spö regnade idag.. hade kännts så mycket bättre då :P men T verkar inte alltför deppad över att jag behöver ligga nerbäddad.. då kan han spela fotboll och han en lugn dag inne och pyssla med mig :) Han är ritkigt go!.
Men hade nog helst av allt faktiskt varit ute i fin vädret och åkt hem till svärmor för middag som planerat, men de kommer väl fler helger.

Hoppas ni har en fin helg ute i solskenet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar