Summa sidvisningar

fredag 16 september 2011

Uppe med Tuppen - Go morron!

Idag vaknade jag halv 5! Som vanligt så brukar jag vakna på morronkvisten och behöva upp en sväng men efter uppe svängen nu så har jag inte kunnat somna om.. suck.
Så nu har jag legat och klurat och filurat på de mesta.
Måste skaffa mig ett par tofflor, de har börjat bli riktigt kallt här på golven och de drar från fönstren :/
Måste även skaffa mig en riktig halsduk, en höst jacka och tillsist även ett par vintestövlar.
Kanske bör ta en sväng till Gävle efter löning och införskaffa kläder och liknande inför hösten/vintern.. och inte tycker ja de är nå tråkigt! Nej nej de är ju kul att shoppa :)
Lite ljus från ikea skulle oxå sitta fint! :)
För övrigt har jag funderat i om jag ska investera i ett startpaket från kakburken.se Så jag kan börja lära mig att köra fina sugerpaste tårtor, och de skulle väl passa bra nu när mörkret faller på :)

Börjar bli hungrig.. men har inte direkt nå bra frukost hemma... och så är jag sugen på en såndär riktig brakfrukost - Varm oboy ny bakta mackor från ica, halvlös kokt ägg och kanske lite apelsin juice :) Mmmm va gott de skulle vart!

Go morron på er! <3

1 kommentar:

  1. Ja är du uppe redan halv fem så är du nog uppe före tuppen.:-)
    Frukosten lät god. I möre ska vi äta choklad (gjord på kakao) och mackor och löskokta ägg som vi brukar på lördagar och söndagar.
    Ha en skön helg!
    Kram.

    SvaraRadera