Summa sidvisningar

fredag 29 maj 2009

Jobar på att bli tomat.

Nu har jag legat ute o solat i ungefär 1 timme... o de känns att solen tar! men de är skönt.
H är med sina kompisar i valbo o kikar lite.
Jag har bakat en sockerkaka, städat badrummet, diskat och vart till ams på jobb chansen idag.
Jag hoppas på en lugn helg.

Igår var jag på stan med tessan och shopade lite, köpte kortare leggings och ett lila linne/tunika typ, o så en keps! Sen framemot kvällen så kom även frida o johanna till stan så vi tog en fika o sen kikade vi lite till i affärena men jag började tröttna vid kl 18 så då cykla jag hem. Men kul hade jag igår iaf!!

Ha en trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Var det den lila du hade på dig i söndags? Den var fin och jag glömde så klart att säga det till dig. Härlig färg och bra modell. Skulle vara kul att klä så fint i allt som du gör men då får jag då banta många 10 kilon... Så duktig är jag inte...
    Kram.

    SvaraRadera