Summa sidvisningar

onsdag 27 maj 2009

Stormen har lagt sig!

Ja nu blåser de inte lika mycket längre! o solen skiner =)
H kom hem o sa att bilen var bucklig!! tydligen så hade det blåst rätt stora grenar över den när den stått parkerad på hans jobb, så de är nå rätt rejäla repor nu på taket o så finns de nog nån mer men jag tittade inte så noga innan jag åkte till affärn.

I morron kommer T hit iaf! G är hemma o är sjuk! :/ så jag o T ska springa på stan ist, kul att få lite sällskap här =)
Ska köpa morsdags present i morron o kolla efter student present till syrran o så ska jag kolla om jag hittar nå snygga sommar kläder till ig själv oxå =) kanske köper hem lite jordgubbar oxå! =)

Nu står glassbilen här utanför o spelar =) mysigt!

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Ja, du hitta en bra morsdagspresent. Har nästan ätit upp Årechokladen. Den var go'! Tack!
    Kram.

    SvaraRadera