Summa sidvisningar

söndag 10 maj 2009

Svår att säga nej?

Ja jag kanske har svårt att säga nej ibland, ja va på ett sånt där hud o smink vårds party idag o ja... inte köpte jag nått iaf med de priserna så vem f-n har råd att köpa nått då!? 3 olika flaskor för över 1000 spän! nänä o man kunde ju få del betala, sa tillsist åt na att jag inte hade så mycket pengar för att jag är ju arbetslös, o vem vill slänga ut såå mycket pengar på nått man ska smörja in ansiktet med!? de går ju lika bra med vanligt lotion! o som Joha...s mormor sa, du beöver väl inte nått sånt där du har ju så in hy ändå, o Ja jag håller med henne. Behöver jag så använder jag vanlig kropps lotion!!
Men iaf så ska den där kvinnan ringa mig om nån vecka om jag kanske vill vara värdinna nån gång.. men ja.. de vill jag ju inte men men, hon får väl ringa då så får jag väl säga nej då då.

Efter de där partyt gick jag hem till J o S som hade kört lite grejor till sin nya lägenhet. Hjälpte till lite men de va så mycket folk där ändå så hann inte göra mycket innan allt va uppackat och klart.
De ska bli kul att de flyttar hit, då kanske jag får nån att umgås med oxå =)

Ja, jag sög på den där "karamellen" till idag och när H tog tag i sin Jätte disk så tog jag bilen o åkte o köpte skorna =) de är såå fina =)

På tisdag ska jag nog åka hem till mamma över dan. Framåt torsdag så blir de nog att jag åker o hjälper m o m o putsa deras fönster!.

Är lite små sugen på choklad men... ha ingen hemma så då får man vara utan!

Trevlig sönda kväll på er! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar