Summa sidvisningar

måndag 18 maj 2009

Ny städat!!

Såå skönt! nu är lägenheten ny städad!! de är skönt att se o känna hur rent det är!!
Har vart till Dollar o ica en sväng oxå, köpte 3 till ramar på dollar.

I morron skulle g o T ha kommit hit men så lovade T att hon skulle jobba :( tråkigt tycker jag men de är ju bra för henna att hon får jobba självklart! så de blir att gratta G en annan dag.

Nu har jag nyss käkat tonfisk salladen som jag gjorde tidigare idag, o nu ska jag bara ligga i soffan o kolla på tv o njuta av vår rena lägenhet.

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Synd att det inte blev av med G och T. Men vi får hoppas det går att genomföra en annan gång istället då.
    Jag hamnade vid datorn igen (har fått in en blogg nu) då jag ändå inte fick se The Mentalist som jag hoppats på. Har ingen lust att titta på tråkiga program på D-kanaler så då får C sitta där själv! Önskar mig en egen tv såna här gånger men jag tittar för lite för att skaffa en till för då behövs en till manick för att koppla även den till parabolen.
    Kram.

    SvaraRadera