Summa sidvisningar

tisdag 2 juni 2009

En underbar dag på tuman hand =)

Idag äre tisdag! Helgen var fantastisk!! hlt underbart mysig! Jag och H åkte till havet (rull sand) och solade o badade fötterna, eller jag badade fötterna H doppade sig. På hem vägen stannade vi till vid Älvkarleby fallen och ikade på den enormt fina naturen o de hoppande fiskarna. Sen åkte vi hemmåt och lagade stekt picnic bog med klyft potatis och till efterrätt blv det jordgubbar o glass! en jättemysig dag hade vi =)
I söndags åkte vi hem till mamma o C för att gratta mamma på morsdag! där blev vi bjudna på grillat men klyft potatis o tzatziki och till efterrätt mordags tårta som L hade dekorerat så fint!

Helgen var som sagt helt underbar!

Igår låg jag i sängen/soffan hela dan för jag va inge pigg, är bättre idag men ska nog inte göra nån större ansträngning för jag är inte helt jätte pigg i kroppen än o jag ska ju orka med syrrans bal i morron oxå! =)

Försökte lägga upp ett par bilder från helgen men de funkade inte så ist så kan ni gå in o kolla på: www.elliella.bilddagboken.se


Ha en bra dag allihopa!

1 kommentar:

  1. Oj, det blev dubbelt upp med grillad gris och klyftiga potatisar för er... lite less nu eller? C jublade väl inte direkt åt resterna idag heller då han ätit grillat för fjärde dan idag. :-) Men i möre blir det annat... och vad det blir vet vi inte än.
    Kram.

    SvaraRadera