Summa sidvisningar

fredag 15 maj 2009

Helg helg helg!

Ja då vare freda kväll o nu äre helg! men jag längtar till på tisad för då kommer antagligen T o G hit =) vi ska gratta G då hon den 26/5 fyller 25!!

Idag har jag sökt 2 kurser på komvux, matte A o Engelska B. Får se om jag får läsa dem då.
Syrran kom hit idag oxå, vi var till skräddaren på Shape and Shade här i Gävle o L provade sin balklänning, den behövde justeras lite till så vi satte oss och väntade en stund för vi hade ju inte bråttom. Hon är såå fin i sin balklänning!
Innan vi gick för att prova balklänningen så käkade vi på Max.

Igår pratade jag med min far i telen o vi vart rätt oense o det slutade med att jag la på luren, nu har han "skitit" för många gånger i de blåskåpet så nu får de va.

Sitter o väntar på främmande men de dyker ju aldrig upp o klockan är alldeles snart halv 10, jag tycker det börjar bli lite sent nu... men men. Jag är ju ingen kvälls människa så jag börjar bli rätt trött o vill mest ligga o mysa i soffan under en filt nu.

Vet inte vad vi ska göra i helgen, bilen är inte så hel, eller ja avgas systemet låter för mycket och behöver bytas, så vi kommer nog bli hemma i helgen tror jag.

Nä nu ska jag göra nå annat än att sitta här.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar