Summa sidvisningar

onsdag 20 maj 2009

Lång helg..

Mm nu är de många som tycker att Å så skönt med lång helg, o visst tycker jag det oxå men jag har ju nästan lång helg jämt eftersom jag är arbetslös :/ så de blir ju inte samma sak för mig.

Idag har här tvättats o så har jag nyss vart snäll o diskat H´s disk =) är jag inte bäst så säg ;)

Hade tänkt att ta de lugnt resten av dan, har ju inte direkt nått jag måste eller kan göra heller så.
Hittade ett jobb idag som jag har sökt, ett heltids jobb som servitris på en pub som heter Harrys som ska öppna här. Hoppas jag får det!

Var o handlade lite i morse o de fanns jordgubbar!! för 10 kr/500 g MMMM så gott så jag åt jordgubbar med mjölk till frukost =) o så åt jag jordgubbar till lunch =) så jag har ätit upp 500 g själv! men jag köpte 2 förp så de finns 500 g kvar =)

Nu ska jag lägga mig i soffan o kika på Tyra Banks show, är lite trött.

Ha en trevlig lång helg allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar