Summa sidvisningar

måndag 11 maj 2009

Vill oxå..

Jag vill oxå ha något att göra om dagarna, någon att umgås med då o då utan att behöva åka minst 10 mil, jag vill oxå kunna tex träna innebandy med några o säga, ja förästen jag tänkte kanske tex träna innebandy senare oxå. Eller ja vad de nu kan vara man kan tänkas göra med andra människor. Ha en mer mer mer givande egen fritid.
Jag kanske ska ta lite av mina skatte pengar som kommer sen o lägga de på at få rida lite!? men de är ju synd att allt sånt ska va några mil bort o lite svår åtkommligt så man helst måste åka bil för att de ska funka. Men ja får fundera på de.

Idag har jag vart ute o gått iaf i rätt bra tempo, har donat lite hemma oxå. Nu sitter jag o känner mig lite halv pigg i kroppen... de nästan som "ilar" lite i handlederna o fingrarna :/
H undrade om jag ville med o träna men jag är inte mycket för gym efterom jag ofta får för ont av att träna o de är då inte bara träningsvärk och eftersom jag tänkt åka till järvsö i morron så vill jag vara pigg i både kroppen och sinnet... han tycer säkeer de är trökigt att jag aldrig vill följa med men, ja de är nästan som att jag skulle fråga han om han vill med o rida! ehh he, o inte har jag nå vidare till tränings kläder heller och de är inget jag prioriterar att lägga mina få slantar på. Så de där med gym de struntar jag nog i... jag kan tänka mig att stå på sånna dära motions redskap, typ crosstrainer o löpband o sånt, vikter o så de tycker ja mest är trökigt. Men man kan ju inte tycka om allt.

Snart ska jag laga mat.. korv o makaroner.

Ha en trevlig månda kväll!

1 kommentar:

  1. Du ska inte köra hårt på ett gym. Du ska ta en lugn runda bland redskapen i så fall och knappt ha några vikter alls.
    Ilingarna i händerna kan komma av blåsvädret.
    Ja, man blir lite trött på att inte ha nån att umgås med, nån som kikar in på en fika eller så.
    Att allt sen ska vara så himla dyrt är för jä-ligt. Det behövs mer pengar då man går hemma än då man jobbar för går man hemma har man mer tid att göra av med pengar på och då behövs all uppmuntran som finns.
    Men nu är du snart här ju. :-)
    Kram.

    SvaraRadera