Summa sidvisningar

onsdag 27 maj 2009

De blåser storm!

Urch va de blåser!! de tar i som fasiken men vilket skådespel blåsten bjuder på här ute i träden! de är lite tufft att se hur de stora runda träden vänder o vrir på sig liksom som i en rytm i blåsten.
Hoppas bara inte de blåser så här mycket på sjön för mamma, C o m o m är ute o åker båt. De är nog på väg hem från Tallin nu.

Idag ska jag damsuga, för förhoppningsvis kommer G o T i morron =) o då vill jag ju att de ska vara snyggt här. Hoppas de inte blåser så här mycket då!
Skulle jag gå ut så skulle jag nog blåsa bort! eller va tror du? =)
Jag som tänkt ut o gå men nja inte när de blåser på de här viset! de kanske lugnar ner sig framot kvällen.

Nä nu ska jag äta frukost, en rejäl en tänkte jag! Ägg, macka, yoghurt o tranbärs dyck!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar