Summa sidvisningar

lördag 9 maj 2009

Värsta skorna =)

Vi har varit i valbo idag! köpt 5 vykort på ikea o en plast låda till bilen. Och såg jätte snygga skor!!
Mmm vill ha! kanske ska inför skaffa mig dem senare. Ska suga på den karamellen ett tag, men de var länge sen jag vart så "kär" i ett par skor.
Vi sitter här och funderar på att gå ner till stan o kolla på crousingen. Annars så har vi ju en Henriella dag idag =) Mysigt! vi åt nyss kina mat =) De är jätte skönt att baravara vi två ibland o rå om varandra liksom.

Hoppas ni har en mysig lörda kväll, nu ska jag kolla om jag kan få en egen spotify! =)

Kraam på er!

1 kommentar:

  1. Var det cruising hos er i lördags? Tänk om vi vetat det... kanske jag fått med C till Gävle för att titta på bilar då. Nu gjorde vi ingenting vettigt på hela dan istället.
    Kram.

    SvaraRadera