Summa sidvisningar

torsdag 5 november 2009

Uttråkad!?

Idag har jag varit i farten nästan hel dan... ja halva iaf!
Provet gick bra!! =) lättad! de trodde jag inte! Funderar om jag ska försöka få ut ams ett truck kort! ja får väl se hur jag gör med det!.

Nu känner jag mig lite lätt uttråkad! :/ skulle vilja umgås med vänner! ta en fika. Här på hemma plan! de skulle va kul!

Regnat små is/snö droppar ha de gjort idag oxå, o de har till o med snöat lite o halt var de när jag körde med slitna sommardäck till ica o dollar, tror min sambo faktiskt tänker sätta på vinderdäcken nu! Tack o lov!.
Ja ett riktigt skit väder har det varit idag!. I morse när jag satt o kikade ut så längtade jag tillbaka till sommarens ljusa dagar.. de är ju halv mörkt nästan hela dagarna när de är grått ute. Huu va trökigt det är!

Ett jäkla söt sug har jag oxå... suck.. men egentligen vill jag inte ha... meen hade de funnits lite karamell kungen hemma så vist hade de slinkit ner nån godis!
Kanske ska ta o baka lite då?
Ja får se va jag hittar på.

Ha en mysig torsda kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar