Summa sidvisningar

torsdag 19 november 2009

Slutkörd....

Ska man behöva må så här bara för att man ville träna lite o faktiskt gjorde det! SUCK! Om jag tänker tillbaka på när jag var 14-15 o allt jag orkade o kundegöra då utan att bli helt slutkörd så är de en jäkla skillnad, soom om jag bytt kropp. Jag är ju en ganska praktisk person o har tyckt om att göra saker o röra på mig men nu tycker jag inte om de på samma sätt för att de får ju såna konsekvenser dan efter ibland.. suck.
Men de är bara att köra vidare o fösöka träna på min orbitrek ändå!
Satt o försökte plugga lite oxå.. helt stutt, går inte :( någon som satt en kork i mitt lär sinne!? Tog mig inte iväg i morse heller.. de va jobbigt att försöka ta mig ur sängen.. bara för att jag tränade i 15 min igår!!? ja jag vet inte, men de känns lite bättre nu iaf. Tycker inte om när de blir kallare väder o inte kroppen min heller, åde sinnet o kroppen vill ha iaf 15 grader varmt helst!!

Nä nu ska jag inte sitta här o tycka "synd om" fr de gör jag inte, tycker synd om mig själv, de är ingen ide. Bara att kämpa vidare.

1 kommentar: