Summa sidvisningar

lördag 7 november 2009

I falun.

Nu är vi i falun hos H´s mamma o pappa.
Har käkat lasange o hälsat på H´s syster.

Bytt till vinterdäck har jag gjort idag oxå! eller jag lärde mig o fick byta bak däcken, o när H gick ner med sommar däcken i förrådet så kom de ett par förbi o jag fick inte av däcket just då för de hade rostat fast o ja.. då erbjöd han i paret att hjälpa mig.. de va ju snällt men jag ville fixa de själv o tänkte att H snart skulle komma upp, men de va ju lite typiskt att jag inte skulle få av det då. Men de va snällt att han erbjöd sig.

Usch börjar bli trött nu.. sova om nån timme kankse.

Trevlig lörda kväll.

1 kommentar:

  1. Jasså du har lärt dig byta däck du... passa dig så du inte får ta över den sysslan framöver.
    Klart karln erbjöd sig att hjälpa dig - han var väl gentleman. Som kvinna är det lätt att få hjälp av karlar - de erbjuder sig själva. Som man får man fråga om man vill ha hjälp av en annan karl annars får man ingen hjälp. Så fungerar de - karlarna.
    Kram.

    SvaraRadera