Summa sidvisningar

onsdag 4 november 2009

Nyår?

Fick en inbjudan på FB om att gå med i en grupp som ska tilsammans åka utonands på nyår, någonstarns ieuropa va de väl tänkt o att de skulle bli billigt oxå.. men då är de ju som så att en annan sitter o är arbetslös o får inte in mycket pengar alls så en nyårs resa till europa känns som nått som ligger på framtiden. Sen tycker jag at de är roligt att vara hemikring o fira med vänner oxå så jag stannar nog hellre hemma!.

Idag har jag gjort nått ärende på stan o diskat! suck... denna disk... men går man hemma så måste jag ju kunna göra det ibland även fast de inte är min grej att fixa.
Nu ska jag snart sätta in en stinas kyckling i ugnen o sen hoppas in i duchen.
Ikväll ska jag lägga mig tidigt i sängen o mysa framför tvn o kolla på greys anatomy! =)

2 kommentarer:

  1. Att inte kunna följa med på resor och annat som andra kan göra är jobbigt. Jag har alltid fått tänka mig för och sällan kunnat hänga med p.g.a ekonomin. Tyvärr verkar det inte som om den trenden bryts. Är man uppväxt med det problemet så verkar det sitta i. Då är det tur att ha utrustats med ett positivt tänkande och förmågan att få till det bra med små medel. Då kan livet ändå vara gött trots bristen på pengar.
    Jag hoppas framtiden ger dig både jobb, pengar och lycka. Lycka både i det stora och det lilla.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Du får gärna fira Nyår med mig frugan ;) du å ja och en flaska Pommac å lite räkor :D va säger du?

    SvaraRadera