Summa sidvisningar

söndag 22 november 2009

Speciell dag idag!

För idag vart jag låtsas moster igen ;) min bästa vän fick en liten pojke i morse!! Såå söt! o lik sin mamma o storebror! Grattis till er G o T o L som blivit storebror!!
Den lilla överaskningen är ute =)Roligt!! Hoppas få träffa honom snart - Sprattel ;) som ska heta Tim.
Skäms lite att jag inte såg smset förns flera timmar efter jag fått det då jag fick ett nytt med bild oxå! =) Jag hade moblen i vardagsrummet hela natten o hörde inte o hade inte kollat på den förns de pep när jag fick mmset. Men tror inte de gjorde nårr för de ville ju vila lite innan vi hördes.
GATTIS igen till er lilla överaskning :)
********************************

Annars idag har jag skrubbat kylen så den glänser nu!! har bara några lådor kvar, som jag ska sätta fart med nu.

Ha en mysig sönda kväll!

1 kommentar:

  1. Du är duktig du som skrubbar kylen fast det är söndag. Jag tittade på skidåkning jag och var inte nå duktig alls.
    Kram.

    SvaraRadera