Summa sidvisningar

fredag 6 november 2009

Nu är det helg! =)



Ja nu är det helg! =) cyklade o köpte lite helg godis!
Tyckte jag va värd lite gott att stoppa i go magen efter städandet här hemma, så
nu sitter jag i soffan o kikar på vår rena lägenhet o stoppar i mig nån godis då o då.
I helgen kanske de blir Falun, de är ju fars dag på söndag o H ska väl gratta sin
far. Jag jag tänker inte ens ringa min, jag anser och tycker att fars dag är till för de pappor som är bra pappor o de tycker jag inte att min pappa gör sitt jobb som han ska så därför tänker jag inte ringa han på fars dag. O skulle ja stå där på bron på söndag med en blomma så kanske jag inte får komma innan för tröskeln heller så så är de med det.
Men jag säger! Grattis på Morfars dag!! Fars dag har liksom blivit morfars dag för mig. Då inte pappa längre ville finnas där så ställde moffa upp! Han är guldvärd! Jag har han att tacka att jag har körkort tex.
Tack Moffa för att du finns!!

Nä nu ska jag fortsätta fredags em med lite surfande o kanske laga lite mat.

Ha En Trevlig Helg!

1 kommentar:

  1. Ja, det är tur att mormor och morfar finns i livet och har funnits för er. Och det är fint att du visar din uppskattning på det här sättet.
    Vet du, Linn har också skaffat en blogg här och hon heter edalinn i adressen så du kan säkert hitta igen henne om du byter ut ditt namn mot hennes i din adress... :-)
    Kram.

    SvaraRadera