Summa sidvisningar

tisdag 17 november 2009

Orbitrek Elite

Jag satt o kollade på blocket o såg en orbitrek! O billig va den!
Det va en gubbe som hade köpt den för 1 år sen o sen bara använt den i ca 30 min för han hade skadat sig i skogen o fick sen inte använda redskap för att träna så han sålde den billigt! :) Jag har länge tänkt att jag skulle skaffa en sån här orbitrek men alltid tyckt att de varit för dyra men nu är jag hittade den här för den billiga pening o som bara va använd i ca 30 min så ringde jag o sa att jag ville köpa den! Så vi åkte iväg o hämtade den nu ikväll, så nu står den här i vrdagsrummet redo att användas :)

Tack mamma för orbitreken ;)



2 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer att trivas med din orbitrek. Se till att ha nåt trevligt att se eller lyssna till när du ska träna så att du fortsätter fast det tar emot ibland. Träningen lindrar värk bl.a. sen att flåset blir bättre får man på köpet. :-)
    Tacka inte mig för den. Använd den.
    Sen håller jag tummen för att du ska få jobbet.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. en sån skulle jag oxå vilja ha! jag är så dålig på att ta mig ut och träna, och träna framför tv:n låter ju ganska ultmat. Lycka till! Skriv och berätta hur det går med träningen!

    SvaraRadera