Summa sidvisningar

söndag 1 november 2009

November!

1 November började jag med att jag sate mig i bilen när jag vaknade o åkte till ica för att köpa toa papper :P köpte mer än så.. men huvudsaken jag hade med mig skithus papper hem så va de lugnt!.. Jag gick där på ica, hungrig o köpte ny gräddad ica baguette o mjölk o apelsin juice sen åkte jag hem o gjorde en dunder frukost! Viken frukost sen, Varm o´boy, apelsin juice ny bakad bagiette o ägg! Vilken go frukost de blev! Jag Älskar frukost! H han låg kvar i sägen o sussade tills jag nästan ätit upp min frukost, så jag satt där i köket för mig själv o lyssnade på p4 o skämde bort katta med kalkon pålägg =)


Sitter o funderar hur jag ska göra med de där konstiga jobbet!? nån som har nån åsikt!?

Idag har vi varit till valbo o köpt skor till H, hans hade ett rätt stort hål i sig så han va väl behövliig av ett par nya skor, tror jag var jobbig att ha med o köpa skor för jag på pekade, är de vatten täta? för låg sula? osv... eh hehe. Till sist sa H de att han brukar annars hitta skor på en gång men nu sa jag ju en massa så jag fattade vinken o drog igen kak hålet ;) haha.
Hittade en tunika på gina oxå.. en röd o fin! =)H tyckte den såg spacig ut.. eh hur man nu ska tolka de men han sa till sist att den va fiin! va kanske mest för att få mig från affären kanske? men han sa att de va väl mode att ha såna där nu så.. hehe.

Nä nu ska jag hitta på nått annat.. H sitter klistard frmför sitt wii... han tejpade tummen med frys tejp tidigare!!! han fick ont i tummen för han spela så mycket wi hockey!! Hahahaha... karlar! Ja sa de - du de kallas tv spels tumme de där (playstations tumme) Ja se karlar. Jag kan nte riktigt va de är som är så kul med tv spel men de är väl tur att vi är olika! ;)

1 kommentar:

  1. Vilken härlig frukost du åt och det var bra att Mizzie också fick gofrukost.
    Mmm... ibland måste man stänga igen truten för att behålla husfriden.
    Fattar inte heller det där med tv-spel och sånt. "Juvelen" spelar jag gärna men inte för mycket.
    Tejpa tummen för att kunna spela... hahaha.
    Kram.

    SvaraRadera