Summa sidvisningar

måndag 16 november 2009

Kreativ

Ja jag känner mig lite kreativ! Har pluggat, plockat och bakat en kladdkaka! =)
Å så kommer H hem från jobbet o en annan tänker - Va kul sällskap! men han satte sig o sällskapade med wii´t han... hm... slänga ut de kanske!? ja menar de kan ju bara råka va borta i morron när han kommer från jobbet! Undra va han skulle säga då!? eh hehe.
Va är de med killar o spel av alla dess soreter!? tv spel, data spel, spel på nätet ja alla sorters spel. Är de flesta karlar födda med en instinkt som säger jag måste vinna jag måste vinna o så spelar de tv,data eller nått annat spel för att få utlopp för den instinkten!? ja jag vet inte men jag vet att de är fler som inte är så förtjusta i data/tv spel som jag. Men han lär väl tröttna snart.

1 kommentar:

  1. Min sambo har börjat med "diamanterna" igen och sitter där mest hela tiden då han är hemma om han inte sitter vid tv:n då förstås.

    SvaraRadera