Summa sidvisningar

tisdag 17 november 2009

Händelserik dag!

Den här dagen har varit rätt händelserik :)
Började dagen med frukost framför tvn, sen ringde jag o sökte jobb o de skulle ringa upp efter en stund. De ringde upp o jag fick komma på intervju IDAG! hann inte säga nått om mig själv utan de ville hellre att jag tog med mig min cv o kom o pratade o självklart ville jag det!!
Jag var där i en halv timme, de kändes bra när jag gick därifrån och hon sa att hon fått bra vibbar från mig =) så jag hoppas jag år jobbet!! :)
De skulle höra av sig vilket som sa hon.

Sen har jag pluggat idag... huua... inte lätt de där.

Nu har jag satt H på att laga mat! eftersom jag var snäll o cyklade tll apoteket i regnet åt honom så tyckte ja att då kunde han laga maten. De blir wok.
Nu sitter jag i sängen.. undra om jag ska kliva upp nå mer ikväll? läre ju upp för maten men sen kanske jag kryper ner igen.

1 kommentar:

  1. spännande! vad är det för jobb?`jag håller tummarna att du får jobbet!

    SvaraRadera