Summa sidvisningar

tisdag 23 juni 2009

Tar mig i kragen.

Igår började jag ut gå igen efter att ha legat på lat sida med de alldeles för längen! De vart en halvtimmes promenad på morron o en 40 minuters på kvällen tillsammans med H i boulogne parken (skogen) de var mysigt! de känns lite i kroppen idag men jag har tänkt att ut o gå dag oxå, ska bbara käka frukost o så först =)
Min näsblödar sia är igång igen :/ suck.. kan inte ens klia lite försiktigt så sätter de igång o rinna lite, men de forsar ju inte iaf! men jag läre väl göra nått åt de där snart egentligen.

Igår var ja o handla frukt! va så sugen på frukt! de vart en rejäl fruktkorg med kiwi, apelsiner, äpplen, bananer o plommon. Gott!

Idag har vi tvättstugan! men tänkte hinna med en snabbis till valbo o el-giganten oxå o köpa mig en digital kamera, tror de är rabatt på den nu oxå! hoppas de har den inne bara!

Nä nu ska jag ta o käka frukost!

Mizzie sitter o ropar på nån på balkongen, hon kanske har en kompis i nån annan lägenhet eller så vill hon ha en! lill gumman! mm. Hon skulle nog gärna vilja vara ute o strosa i de här fin vädret o speciellt nu när de är sommar!.

Ha en trevlig dag i solen allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar