Summa sidvisningar

tisdag 16 juni 2009

Tvätta, städa, handla o skämma bort mig själv!

Ja då har jag tvättat o städat, nu är det bara handla o laga mat sen så tänker jag ta kväller. Tänker skäma bort mig själv oxå o köpa något gott när jag åker o handlar, kanske en choklad bit eller jordgubbar, får se hur dyra de är först!
Idag blir de nog iaf pannkaka till middag, G inspirerade mig.
Satt o kollade efter mobil telefoner på nätet igår o hittade en samsung U900 tor ja den hette. 5 megapixel kamera o touch skärmför 2500 inte illa tycker jag! lite sugen på den men får se.. en mobil behöver jag ju men ja får se vad de blir för en.
Ska ja orka durcha innan jag åker o handlar!? HM! nää orka, gör det sen ist.

Nä nu ska jag skriva handlings lista o sen åka iväg o handla.

Ha en trevlig tisda kväll o de finns mycket roligt att se på tv ikväll om du har tråkigt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar