Summa sidvisningar

fredag 26 juni 2009

Idag...

Idag har jag varit på stan o shoppat lite o käkat lunch, H ringde från jobbet medans jag var där o fråga är du där själv? Ja sa jag, o tänkte, vem skulle jag ha gått med då? hm.. sen när jag hämta han på jobbet så sa jag att jag att jag hade ätit lunch oxå, själv? sa han, Ja sa jag vem skulle ja ha ätit med då? o så är de ju faktiskt... vill jag göra nått så får jag ju göra de på egen hand.

Har förstått att de flest kvinnor i förhållanden har karlar som mer eller mindre inte "ser" eller struntar i att de är skitigt eller tex att de är nått som behövs göras, det är alltså ingen ovanlighet och något som de flesta karlar tydligen lider av, "de jag "inte" ser eller bryr mig i de finns inte" eller har jag fel?

Jag tycker det är lite jobbigt att gå här ensam om dagarna o speciellt nu på ssommaren. Känns ensamt i hjärtat på nått vis, alltså att inte ha nån att göra något med när H är o jobbar tex.

Det är mycket viljor här nu o mycket som man vill göra, o de är inte alltid lätt att komma överens, nån om har nått bra tips? så man slipper spilla tid på att diskutera.

H ligger i sängen o sover nu, o ja... här sitter jag framför datan o tvn igen.
I morron ska vi till Bollnäs o bada på långnäs o jag hoppas verkligen G o L kommer nu när jag sett till o fått till det att vi ska bada på långnäs.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar