Summa sidvisningar

tisdag 23 juni 2009

Digitalkamera - ROSA =)

Idag har jag köpt mig min första digtalkamera o den är rosa! jag tycker om rosa =) lite tjejigt sådär ;) hihi. Laddar batteriet nu så kanske jag kan fota lite i morron =)
Annars idag har jag vart ute o gått o tvättat. Nu sitter jag o funderar på vad jag ska laga mat på.. allt är i disken o "diskaren" verkar ha tagit semester!? nog för att jag inte är så hungrig än men man blir väl snart.
Varmt är det oxå! jätte skönt ute men de är lika varmt inne o de är mindre skönt eftersom att luften inte går runt inne o de fläktar inte, men så är de i den här lgh på sommaren.
I morron ska jag träffa m o m på sjkhuset för att äta lunch med dem, de skulle bjuda sa de =) o som morfar sagt förr: man ska äta när man blir bjöen! ;) Mommo ska på återbesök efter sin knä operation.

Hur ska jag sätta fart på "diskaren" då? eller man kanske ska vänta tills de blir hungrigt eller går upp ett ljus själv!? hm.

Jaja

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar