Summa sidvisningar

måndag 29 juni 2009

Varmt!

Idag är de varmt oxå! =) skönt! men jag håller mig inne idag har jag tänkt, har ingen lust på en massa sol nu o de är väl för att vi va med J o S hela dagen igår på orbaden o badade o sola. Hade jätte trevligt o jag tog årets första dopp! =) de var kallt men när man väl vart i ett tag så vart det skönt, va nästan som fisken i vattnet ett tag ;)
Hela helgen tillbringade vi i Bollnäs. På lördan va de brännbolls träning för de som ska vara med på brännbollsyran o så fest på kvällen såklart!. Jag tränade inte nå brännboll men var med på festen =) De va jätte kul! O sommrigt klädd va jag oxå i en rosa klänning =)Här är jag i min rosa klänning =)
Men de va lite svårt att knäppa kort på sig själv o få med hela mig!

Solbränd vart jag på stranden igår iaf, nu har jag en vit "bikini" eh hehe. Men de är inte sså farligt de svider inte iaf för ja va rätt noga med att smörja in mig.

O i tordags så dog The king of pop - Michael Jackson!
Tråkigt! han har bidragit med mycket till pop världen.
Men så nu börjar folk driva med honom, iform av skämt sms, jag tycker inte man ska driva med de döda!
Alla människor borde visa respek ist! för allt som Michel Jackson har gjort o bidragit med så borde man visa respekt ist för att skämta om honom.
Visst han var lite annorlunda men de lär man väl få vara!
Alla kan inte vara lika varandra o bete sig på samma sätt, och man borde hylla de som vågar vara anorlunda i dagens samhälle.
Och som sagt, man ska visa respekt för de döda.

Idag tänker jag inte göra mycket, ska ta o gå o handla några delar senare då de kanske blivit lite svalare!.
H tog cykeln till jobbet eftersom bilen är trasig o står på en verksta o väntar på att bli lagad.

Nä nu ska jag kolla på privilege på kanal 5.

Ha en trevlig dag i sommar värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar