Summa sidvisningar

fredag 12 juni 2009

Händelserik vecka!

Efter en händelserik vecka tar jag nu snart helg!
I onsdags tog syrran studenten! Så i Tisdags tog jag bilen o åkte upp till Bollnäs o sen Järvsö. Först stnnade jag till i Bollnäs för att ta en fika med G o gratta henne för hon har fyllt år! L va såklart oå med, vi åt glass på krokanen =) o L tyckte de va jätte spännande att kolla på alla lastbilar o tåg som gick förbi på vägen. Sen gick vi en vända på stan o G använde present kortet hon fick köpte sig en kjol o tunika på såfin.
När jag fikat o kollat färdigt på stan så åkte jag hem till mamma o C i Järvsö för att hälpa till med förberedelserna inför L´s student! De vart mycket fixande med bla tårtor o pajer m.m jag gick o la mig vid 12 o mamma vaupe lite längre ändå o fixade det sista. Dagen efter gick jag upp vi 06.00 o duchade o åt frukost sen satte jag igång att göra klart tårtorna och att blåsa balonger. Vid tio ungefär åkte vi i full fart till Bollnäs dr vi ställde vår bil och åkte en i en bil till Edsbyn där syrra tog studenten. Hon var jätte fin och glad över att ta studenten men lite emodigt var det oxå eftersom nu ser hon inte alla lärare o klasskamrater mer såvida hon inte möter dem på tex stan.
Efter edsbyn så åkte vi till Järvsö igen och hade student middag, både maten och tårtorna var omtyckta.
Strax efter 8 åkte jag hemmåt med G o L. Hemma i Gävle var jag vid halv 11!
De har varit en trevlig men jobbig vecka, och jag hoppas L har tyckt att hon haft en lyckad student middag m.m

Nu ska jag snart äta frukost, sen ska ja ner på stan o köpa en present till H som fyller år på söndag!

Helgen kanske vi tillbringar Falun.

Ha en trevlig helg allihopa!

Jag lägger in lite bilder senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar