Summa sidvisningar

fredag 19 juni 2009

Midsommarafton =)

Nu är klockan 22.27 o midsommar firandet fortsätter, vi har varit i hemlingby med A o A o grillat o haft det jätte mysigt, ena halvan av A o A åkte hem o sov för hon ska upp o jobba i morron o den andra halvan A följde med oss hem o nu ska karlarna spela Mario party på wii, jag satte mig o försökte få in kvällens bilder datan men de gick inge bra men ist hittade jag bilderna på islandshästarna =) va gla jag blev! jag har letat efter dem men inte hittat dem men nu gjorde jag de! =) jag har lagt ut dm på bilddagboken o vill du så kan du fråga efter lösenordet så kan du gå in kika, ja jag har from ikväll lösenord på min bilddagbok.. de va någon som påpekade att de kunde vara en bra ide så jag anamade den ide´n o la in ett lösenord.
Numera pryder Glöjmer mitt skrivbord!
I morron ska vi med A o A till H´s föräldrars stuga o ena halvan av A o A ska basta i riktig ved eldad finsk bastu för första gången. Hoppas solen skiner i morron o att de är hyffsat varmt!

Ja förästen, vi vart bjuden på en jätte fin o lyxig lunch idag oxå hemma hos J o S sill o potatis o grejjer bjöd de på! o jordgubbar!! o eftersom de skulle åka till Edingburg så fick v med os de "gubbar" som vart kvar hem =) så i morron ska jag äta jordgubbar till frukost! =)

Ha en fortsatt trevlig midsommarafton allihopa!!

1 kommentar:

  1. Jamen då måste jag få lösenordet till din bilddagbok... men jag kommer nog in ändå när jag har egen dagbok där och är kompis med dig. Ska kolla vid ett senare tillfälle... hinner inte nu. Har middagen på gång, Sill poteter och ostpaj o grönsaker.
    Har varit på marknad då det blev soligt och fint på em.
    Hoppas ni har det skönt i Svaben.
    Kram.

    SvaraRadera