Summa sidvisningar

onsdag 17 oktober 2012

Whiskey

I måndags var de astma, igår världens huvudvärk och idag allmänt klen och hängig. Tog mig iväg till jobbet iaf och fick höra " ja du ser ju inte så pigg ut" exakt vad jag ville höra! men kollegan hade ju rätt, inte var jag mitt snyggaste jag idag. Kollegan trodde även att jag skulle behöva semester... och jo så är de väl oxå kanske, men snart har jag några dagars semester och dem ska jag tillbringa tillsammans med T någonstarns :)
Innan jag lägger mig ikväll tänker jag ta mig en skvätt whiskey och hoppas att de hjälper tillsammans med sömn så jag vaknar pigg och glad i morron :p

Tror ni de fungerar? Håll tummarna för jag tänker inte bli sjuk!

1 kommentar:

  1. Klart att det hjälper. :-) I möre är du pigg som en mört!
    Kramen.

    SvaraRadera